استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
سرخط خبرها

تکذیب تعطیلی مدارس مشهد از ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ | مدارس تا آخر سال دایر خواهند بود

  • کد خبر: ۱۵۲۸۶۴
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
تکذیب تعطیلی مدارس مشهد از ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ | مدارس تا آخر سال دایر خواهند بود
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر تعطیلی مدارس مشهد از ۲۶ اسفند را تکذیب کرد.

سید امیر شوشتری با اعلام این مطلب به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: خبری مبنی بر تعطیلی مدارس در این استان و به ویژه شهر مشهداز ۲۶ اسفند سال جاری صحت ندارد و آن را تکذیب می‌کنم.

وی ادامه داد: ابتدا باید گفت که ۲۶ اسفند جمعه است و مدارس در چنین روزی دایر نیست که اینک بخواهیم تعطیل کنیم. ثانیا هرگونه تعطیلی مدارس زودتر از موعد باید براساس دستور وزارت باشد و اداره کل مجاز به تصمیم گیری در این زمینه نیست.

شوشتری با اشاره به ظرفیت‌های مدارس مشهد برای اسکان مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: ۶۰۰ مدرسه در مشهد به ستاد اسکان مسافران نوروزی اختصاص می‌یابد که همزمان با آغاز تعطیلات قابل استفاده خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->